Logfest 3.0

(Min älskade bästis kommer att bli så glad på mig nu) 
 
De första bilderna fram till bild nummer 5 är snodda från Ellinors mobil. Som förövrigt tar grymma bilder. (Tack Elly, hehe) 
 
 
Jag älskade verkligen den här bilden på oss två och tanken slår mig: att vi har liksom blivit vuxna "på riktigt" i vår vänskap som har varit i så många år nu. Blev blödig och nostalgisk och kikade på gamla bilder på de små tjejerna som hittade varandra i tonåren.. 
 
 
Okej, åter till gårdagens festligheter.. Innan vi fick skjuts ut hade David förfest med 9 tjejer och min grabb där. Vi uppdaterade oss om våra liv och spelade ölspelet och skålade med bubbel som David bjöd på! 
 
 
För tredje året i rad styrde Elin, Tilda, Michaela, Jenny, Lisa, Emmy och Johanna med fest ute i Lundtorps loge där temat iår var vitt med en touch av blått. Om det mot förmodan inte framgår av bilderna. Exotisk planka, snapsvisor, kaffe och god efterrätt styrd av bästa Jennsan, DJ, beerpong & en massa dans summerar en fantastisk kväll och ytterligare en superlyckad fest. 
 
 
Tack igen tjejer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: