Nyårsafton

Hej!
 
När jag vaknade på nyårsafton vaknade jag upp på jobbet då jag snart skulle avsluta ett dygnspass. Fick lite extrajobb på jullovet vilket var väldigt roligt då det var länge sedan. Runt halv tio rullade bilen mot Kalmar där jag skulle hemma och fixa kvällens efterrätt till nyårsmiddagen; nämligen cheescake. En med citron och en med pepparkaka. Annars vilade jag mest upp mig efter jobbet så snart jag hade fixat med ovanstående. Kvällen spenderades ute i Bäckebo med Oskars familj, mina föräldrar skulle kommit också men de blev sjuka tyvärr. :( Det blev ett litet gäng på 8 pers som hängde där ute. Åt god mat som Steffe hade fixat, spelade frågespel och inväntade tolvslaget. Väl där hade Steffe fixat en fyrverkishow utan dess like. Jättefint var det. Kramar och skål vid tolvslaget som sig bör innan vissa åkte hem och vi blev kvar en sväng till. Lyssnade på bra musik och bara pratade. Jättemysigt och superbra start på nya året. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: