Polen

+
 
Efter en intensiv höst med idrottsutbildningen hade jag detta att se fram emot, nämligen några dagar i Polen, tillsammans med O och svärisarna. Vi hade en riktig lyxresa med mycket promenerande, mycket mat, SPA, julbord, turistande och kvalitétstid. Första gången i Polen och defenitivt inte sista.. Det var betydligt finare än jag hade förväntat mig, extra mysigt tack vare all julbelysning som de hade och den gigantiska gran som stod på torget i Gdansk. Så härligt att åka över med båt från Karlskrona och komma fram lagom till morgonljuset gått upp. Vi fick resan i julklapp och det var så välbehövligt för oss alla tror jag, att få komma iväg en sväng, så himla tacksam. Tack. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: