Just nu:

.. så ligger jag bredvid Oskar på en, gissar på 1,05 madrass, i min svärfars husbil. Jag ligger och lyssnar in fågelkvittret utanför och piggnar till av solljuset som redan (06.10) strilar in mellan gardinerna. Vi har en heldag framför oss här i Dalarna, då vi ska försöka turista lite, kanske ta årets första dopp och slutligen besöka Dalhalla där konsert och middag väntar. Det är inte konstigt att jag ligger vaken här och är hur förväntansfull som helst. Har sovit jättebra och ska fixa fram lite frulle till min grabb strax. 
1: En vilopaus efter många timmars bilkörning. 
2: Utsikten jag vaknade till. 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en jättebra dag/ kväll i Dalarna!! Kram!!!

2017-07-01 @ 07:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: