Februari

 
Jag och Oskar var på dejt i förra veckan, bio, snacks och mys medan vi såg på The Post. Intressant film som berörde korruptionen som kan (och som så ofta blir) när människor med makt vägrar ge upp. 
 
Godaste bakverket som finns. 
 
Överraskade Bea och Elly vid 20.10 förra fredagskvällen. Mys att få hänga med mina guldkorn. Och lika mys när Elly får vakna upp bredvid en pigg och energisk människa.. 
 
Dagens promenadutsikt alltså det är verkligen något magiskt när snö och solsken sammanfaller och utstrålar en sagolik känsla. Det var som ett vykort. Inte just bilden ovan men så är det väl heller aldrig? Att bilden kan göra verkligheten rättvisa? 
 
Nu ska jag dricka upp mitt vinglas och börja kolla på en spännande serie som en kollega tipsade om! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: