Januari börjar året

 
1. När min systerdotters ögon fylldes av tårar brast mitt mosterhjärta så, det var på juldagen och hon grät för att jag skulle åka hem och vi inte hade lekt. Därav bestämdes en lekdejt som blev nästföljande vecka, det blev lek och mys hemma på Videvägen innan vi drog in till Kalles lek o lattjo. 2. SER NI IDYLLEN?! I det fina gula huset bor mina svärisar. Älskar den platsen. 3. Mormor bjukkade en fattig student på lunch på Ikea, alltid uppskattat. 4 & 5. Isprinsessorna på vift i Iffehallen, en onsdagseftermiddag i januari.  6. Majsan fyllde år och detta firades såklart. På bild en nyklippt Arvid som mammsen fixat så fin! 7. En printscreen från en januarikväll i Sthlm med min roomie. Enormt påfrestande att bo med na men oj vilken ynnest såhär i efterhand. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: