Bilder från februari

 
 Hallå vänner! 
 
Fössta tossdan i mass och detta firades såklart med massipantåta. 
 
Första mars är alltså här och resten av februari har hunnit springa förbi. Under de dagar som har gått sedan sist jag skrev har jag hunnit: gå på semledejt, firat hjärtandagen med våfflor, haft 57 årskalas med systeryster, tagit kort med bruden ovan, haft trollen på besök, varit i Sthlm och varit barnvakt samt studerat på biblioteket. 
 
En trodde förövrigt inte att det skulle kunna komma så här mycket snö på såhär kort tid.. Det kunde det dock, uppenbarligen. Minns inte att vi har haft såhär mycket sen jag var liten och kunde göra pulkabackar i trädgården.
 
På måndag kör vi igång med vårt examensarbete i praktiken och det ska bli så kul. Är nervös och spänd och det känns så sjukt konstigt att det enbart är t r e månader kvar till vår examensdag. Tre års studier gick så fort. 
 
Nu ska jag spana in det sista avsnittet av Bron, är på näst sista och det är sjukt spännande. Så bra serie.
 
Ta hand om er i snöyran och kölden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: