Linköpingshäng

 
I lördags startade jag dagen runt 07, dusch, frukost och mys med min älskling. 08 var jag utanför dörren och påväg mot Berga. Strax efter 09 hade jag parkerat bilen utanför min systers hus. Vi packade in oss i hennes bil och fortsatte mot Målilla, vi mötte upp mamma och pappa och bytte bil igen -> Oskarshamn stod på tur. Vi hann med att fika, shoppa och ta en mjukglass. Allt detta innan klockan slagit 12. Vi sa hejdå och tog varsin bil, de skulle till farmor (avundsjuk!) och vi skulle åka till Linköping till Krisse. Tog dock ett pit-stop i Hultan, hos Elly, hon hade fixat god pasta med räkor och chili vilket vi åt innan vi hämtade upp Bea vid 15. Där fortsatte färden mot Linkan. Ungefär klockan 17 hade vi kommit fram till Kristin, efter att vi kollat in hennes fina lya hakade på till affären för att inhandla kvällens mat. Vi grillade korv, halloumi och majskolvar och satte oss i solen och intog detta goda. Kvällen avslutades i lägenheten med kortspel, prat om livet och mys med bästa vännerna helt enkelt, kändes så härligt att få umgås med tjejerna men Becca saknades. Vi somnade gott runt 03 och vid 10 steg vi upp.
 
Innan vi styrde bilen hemöver hann vi med Ikanohuset och shopping. Nu är hela examensklädseln fixad och idag är det två (!) veckor kvar. Tack älsklingar för att ni finns i mitt liv. Vore inte mycket utan ER <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: