36, 37 och 38

36 
1. Att få vardagshänga med mina två bästa vänner. Ni kan inte förstå vilken ynnest det är för mig. 
2. På tal om bästa vänner, finns inte möjlighet att vardagshänga, så får man använda sig av teknikens fördelar. En bättre tisdagskväll över Skype med mina tjejer.  
3. Att vara moster, åt en tonåring, och få detta meddelande innebär sån lycka. 
 
37 
1. Handledarutbildning bokad! Dock blev det inte av detta datum men det tas igen nu på måndag den 15. Sen kan jag ut och köra med J och E. 
2. Utifrån föregående meddelande så bokades självklart in en övernattning med systerdottern. Det blev skräckis på bio, snacks, sushi och shoppning. 14 år och på gång med konfirmation, högstadiet och tonåren. Älskade Nova. jag finns alltid här för dig. 
3. Älsklingen och jag hade, som tidigare nämnt, årsdag vilket firades på Hotel Skansen med deras ”kvällsmys” paket som vi kan rekommendera. 50 min behandling, spa, 2 rätters och ett glas bubbel. Sen åkte vi tillbaka över bron och sov hemma. Vilken lyxlördag med min kärlek! 
 
38 
 
3. Det vankades söndagsmiddag på bästa stället där vi även hann med en skogspromenad där vi med ljus och lykta sökte efter skogets guld men fann bara ett par tre stycken. Tur att vädret och sällskapet vägde upp för det. 
2. Jag, J och E drog en repa till stadsmissionen efter vårt spinningpass där vi var på jakt efter att fynda. Jag provade en bröllopsklänning på skoj bara för att det fanns klänningar där... Vi får väl se vilken det blir när det väl gäller. Så svårt! 
1. Jag och O var kaninvakter när husse och matte var på bröllop. Jag tror att Sally godkände mig efter att vi hängt ett tag. Sån mys! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: