3 år

 
I samband med årsdagen har vi tagit kort i fotoautomat för att föreviga vår kärlek (och våra vackra nunor). Ni ser bara vilka härliga kort det kan bli när man inte är beredd se andra fotot på bild 2, haha. 
 
Tänk att det har varit vi i tre år. Så kort men samtidigt så känns det som det alltid varit vi hur klyschigt det än låter. Jag känner verkligen att vi blir starkare hela tiden och under detta föregående år har vi hunnit med att förlova oss och göra planer för vår framtid tillsammans. Det är upp och nergångar som med alla relationer i ens liv men det gör oss bara starkare och i slutändan väljer vi alltid varandra . En vardag och ett liv utan dig känns mer skrämmande än något. Jag älskar: vårt liv tillsammans, vår relation som ständigt utvecklas, dig för att du är det finaste och snyggaste jag vet, vår förmåga att diskutera och analysera allt som vi tycker och känner, det lugn som du ger mig och den trygghet som jag alltid sökt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: