Veckans..

Veckans mående 
Denna vecka har mitt humör varit bra men stundtals svajar det, som alltid i ens liv. Dock har veckan innfattat många mysiga och bra stunder vilket påverkar humöret i rätt riktning.
 
Veckans läskigaste  
 
 
Vet inte om det kan räknas som läskigt, mer som utmanande, men i onsdags hade jag Jenny och Ellinor bokat in oss på powerstep. Instruktören berättade att det skulle bli ett tufft pass men vi körde ändå. Om det var tufft? Svetten rann kan jag säga, men det var väldigt roligt och träningsvärken var ett faktum. 
 
Veckans godaste måltid
 
 
I tisdags var det semmeldagen Oskar föreslog därför en dejt innan jag började jobba vid elva. Vi möttes därför upp på Sandbergs mysiga café i Nybro där vi hade en mysig stund med fler semle(?)fantaster. 
 
Veckans dokumentär 
 
 
Den här dokumentären lyssnade jag inte på denna vecka men den är så värd att tipsa om. En hemsk dokumentär för dig som är känslig, vidrigt att höra dessa äldre människor som blir så vanvårdade. Men vilket civilkurage denna Sara hade! 
 
Veckans bästa 
 
 
I onsdags gick jag och O på bio. Det var premiär för den nya Marvelfilmen 'Captain Marvel' som O gärna ville se och jag hakade på. Det var en bra film, extra bra (löjligt att ens behöva uppskatta eller reagera på detta) att det var en kvinnlig superhjälte. Dock hade jag haft en låång dag och uttömd efter step-passet, så jag somnade mot slutet haha. Mysig onsdag med min älskling dock. 
 
Veckans boost
 
 
Jag fick en något försenad, haha, julklapp från Carin. En fin ljuslykta som jag blev oerhört glad för. Det blev en riktig boost och återigen kände jag en tacksamhet över att hon är min kollega och för att vi är ett så starkt team! 
 
Veckans mysigsaste 
 
 
 Igårkväll kom detta gäng hem till oss. Vi köpte pizza, drack lite alkohol, pratade jobbsituationer och spelade frågespel. Det var jättehärligt att träffa alla och jag kände sån tacksamhet att studietiden gav mig chansen att möta så fina vänner. 
 
Snart ska jag gå en promenad innan mitt powerpass börjar på gymet och ikväll ska jag göra egen pasta med Elly! 
 
Hoppas att ni får en fin lördag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: